Dnes má svátek , zítra . Odeslat blahopřání nebo koupit dárek

Jaké jsou nejčastější chyby při objednávání?

Nejčastější chyby, které dělají zákazníci při objednávání zboží:

  • Nekompletní nebo zlá adresa - chybí ulice, číslo domu, případně město...
  • Špatně vyplněné osobní údaje - jméno, příjmení, chybějící příjmení, neplatné telefonní číslo, , neplatná e-mailová adresa...
  • Neodeslána objednávka - po souhrnu objednávky je třeba ještě kliknout na tlačítko "Odeslat objednávku", po odeslání zákazníkovi přijde e-mail o uskutečnění objednávky
  • Způsob platby - zákazník si vybere platbu převodem na účet (zboží se v takovém případě odesílá až po úhradě) a potom zbytečně čeká, kdy mu přijde balíček na dobírku
  • Doručení zboží následující den - zákazník si objedná zboží v pátek a čeká, že mu přijde v sobotu nebo v neděli. Zboží v sobotu a v neděli kurýrní služba nedoručuje, pouze během pracovních dnů! Termíny doručování jsou uvedeny na stránce Doručení zboží.
  • Zadávejte správnou adresu, kde vás může kurýr zastihnout. Nejlépe do práce. Běžné hodiny doručení kurýrem jsou v pracovních dnech od 8:00 do 16:00 hod., proto nezadávejte adresu, kde budete až po 16:00 hodině.