Proč byla stornována moje objednávka?

Pokud byla vaše objednávka stornována, pravděpodobně jste udělali následující chyby při objednávání:

- Nevyplnili jste, resp. nesprávně vyplnili položku Telefon
- Zadali jste neplatnou adresu doručení
- Zadali jste neplatnou emailovou adresu
- Objednávku s platbou bankovním převodem jste neuhradili do 5 dnů od vytvoření objednávky

Zákazníkům posíláme e-mail s požadavkem na doplnění resp. upřesnění chybných údajů. Jelikož jsou tyto povinné a zákazník neodpoví ve lhůtě do 3 dnů (resp. neuhradí objednávku do 5 dní), objednávka bude stornována.

Doporučujeme vám prohlédnout si stránky Nejčastější chyby při objednávání.

Přihlášení

K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme cookies. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Podmínky ukládání souborů cookies nebo přístupu k nim můžete definovat ve svém prohlížeči. Vice info